Wednesday, May 23, 2012

Tetibe terkenangkan Arwah

Pagi ni masa driving ke studio, tetibe terlintas di fikiran aku suatu peristiwa yang aku tidak dapat lupakan selagi hayat di kandung badan. Aku mengenali erti kematian; kepemergian seseorang yang begitu rapat dalam sanubari aku. (pada ketika itu)

Fikiran aku bercelaru. Terasa konpius dan cuba memahami situasi yg berlaku. Memang aku pernah di ajar mengenai kematian tetapi ia tidak merangkumi perasaan yang terbuku pada ketika kita akan berpisah untuk selama lamanya.

Pada usia remaja di mana perjalanan yang akan aku lalui masih jauh, aku di kejutkan dengan pemergian Ana, gadis pertama yang bertahta di hati aku ini. Walaupun hanya seketika, arwah Ana telah membuka pintu hati aku ni untuk menerima kasihsayang dar seorang insan yang begitu istimewa buat diri aku.

No comments:

Post a Comment