Wednesday, August 20, 2014

I AM BACK UOLSSS

Aku kini kembali setelah hampir 7 bulan menyepi. Bukan nya apa tapi kerana aku sakit agak teruk jugak ler. Mana ngan terbongkang x leh gerak, pastu ngan fisio-terapi nye, campur lak ngan "amnesia". kirenye macam2 arr yang berlaku kat diri aku ni.

Mujurlah ahli2 keluarge aku semua very supportive. Thanks wat semua. I am so terharu bile adik2 beradik aku semua bergabung and bantu aku. Paling x lupe pada bonda aku ler yang membantu aku hingga aku dah mula sembuh ni.

Juga x lupe pada rakan2 aku dari SMK Darulaman, Kedah, Carrefour, IHI Alliance, EyeStudio & rakan2 FB yg bnyk berdoa tuk kesejahteraan aku. Sape sangka aku leh jmpa balik rakan2 sekolah menengah aku dulu after 32 tahun.

Itu jer kot. Lain kali aku tulis lagi k.

See ya !!!!!! ;) 

No comments:

Post a Comment