Wednesday, May 9, 2012

Aku Dah Reti Edit Gambar .... Hehehehe

Artu, kazen aku sorang ni ajar la aku macamana nak edit gambar. Nak blaja ngan bzness partner aku tu, aku segan laaa, coz dia dah level orang orang terrer. Aku ni sapa ler sangat, tu yg buat aku segan.

Tapi, pasai aku kene tunggu lama sngt tuk aku edit ambar2 aku, so bila kazen aku britau psal program ni, aku jadi hepi giler.

So sekarang , itu ler keje aku kalau aku stress, aku edit gambar aku sendiri. Bole kan? Of course la bole sebab ianya gambar2 aku yang vogue !!!!!! haahahahhaha

Ni antara beberapa hasil dari keje editing amatur aku ni ... Tak la brpe lawa tapi aku kira bole lah.... mujur aku ni pun buta warna, so aku maen belasah aje lerrr ...








1 comment:

  1. Ok la tu abg azad...lama2 sure pndai mcm yg lain2 jugak..;)

    ReplyDelete