Wednesday, May 23, 2012

Kenangan Sedekad di Carrefour Malaysia

Sedekad tuuuuu ....

Sepuluhahun tuuuu ....

Satu ... Dua ... Tiga .... Empat .... Lima ... ......... ....... Lapan ... Sembilan ... SEPULUH

Lama giler tuk anyone keje tuk syarikat swasta.

Kalau Gomen, kire baru sikit jerrr, ala ala junior lagi tu tapi kala swsta dah kire bole masuk muzium dahhhh .....

Kalau korang tanya apasal lama sangat aku kat Carrefour, senang jer jawapan nya,

Aku sendiri pun x taw ...... Hahahahahahaha

Mayb hutang keliling pinggang kot (dah 6 kali lilit ler katakan)

Tapi aku rasa tak jugak kot. mungkin pasal tu bodo bodo alam kot, takut kat luar dari Carrefour x der keje.

Bos aku tok sah kata ler, silih berganti. Staff lagi ler pulak sampai tak terbilang dek jari jari aku ni (ini termasuk jari kaki aku taw..... hehehehehe)

Neway, walaupun sesial mana pun keje kat Carrefour, tetap ada kenangan terindah. Ramai kawan yang aku dah buat.

Ni adalah sebahagian dari kenangan aku ......

Ni aku ngan Kak Liza (budak O&S) masa annual dinner
Carrefour Subang

Penat giler time ni kene kacau mee hoon masa
contest kat Carrefour Subang

Ni masa Hari Raya Puasa
YES, kene keje time niii


Berkarokss ngan my protege @ assistant

Joget uollsss
masa opening annual dinner
Carrefour Subang

Pic kenangan ngan staff masa annual dinner
Carrefour Subang

Joget lagik
masa annual dinner
Carrefour Subang

Ni masa shooting
Corporate video JAKIM

Ngan my best budds
Eddie Nizam

Karoksss kat Ampang Park ngan staff ...

Ni aku jadi emcee
masa opening Carrefour Klang

Ni jadi emcee lagik
Ni bukan sukarela okay
tapi kene paksa ...

Ngan staff aku Diana ....

No comments:

Post a Comment