Saturday, April 14, 2012

Gelagat Aq D World Halal Forum (WHF) 2012

Tahun ni semasa World Halal Forum (WHF) adalah waktu yang paling x stress buat aku. Ye ler, tahun ni aku cuma jadi emcee jer. Tu pun script dah di siapkan, so aku cuma jadi tukang cakap aje lerr. (Senang ajer kann....)





Dalam pada tu, sempat jugak aku "mingle" ngan kawan kawan lama.

Aku ngan Puya, ex-KD

Berkongsi cerita ngan Puan Rozi, CCM

Bertanyakan khabar Jinna and Meeran frm Halal India

My good fren from Bosnia, Amir

Posing ngan geng DagangHalal

Ni memang kawan yg dah lama x jumpa, Hafiz

Of course, snap snap ngan Secretariat WHF menjadi aktiviti yang wajib setiap tahun. tambah pulak this year aku sekadar jemputan aje

Aku ngan "org kampung" aku ler
Sapa lagi kaau bukan Zai ...

Tgh nahan ngantuk ....

With LO Director KD, Haliza

Ni lah penulis script aku, Yamin ..
Overall, it has been a great 2 days kat KLCC .... Great job U guys .....

No comments:

Post a Comment