Wednesday, May 9, 2012

Arghhhh !!!! Aku Mental Block Lagikkkkkk .....

Semenjak dua menjak ni aku memang bz giler. Asyik keje siang malam pagi petang. Sampaikan hal2 sekeliling aku pun aku x amek port.

Ceritera aku "Sinaran Mentari Di Hujung Ufuk" pun dah terbengkalai. Bukan au x nak sambung, tapi bila aku nak start tulis jer, otak aku jadi blank. Blank se-blank blank nye. Adoipon!!!!

So arini aku tekad nak sambung tulis balik walau macam mana pun. Coz bila aku menulis, aku dapat merasakan ketenangan yang amat sangat. Coz aku dapat luahkan segala feeling yg terpendam pada penulisan aku ini.

So korang dapat bayangkan betapa kecamuknya jiwa aku sekarang ini. Bergelora bagai badai yang menghempas pantai. Bagai di hempap bertalu talu hinggakan diri aku ini sudah tidak bermaya lagi.

Aku perlu mencari tenaga yang hilang agar aku dapat kembali ke jalan yang dapat membahagiakan aku kembali.

So, korang kene tunggu taw, sambungan ceritera aku itu.

No comments:

Post a Comment