Saturday, January 14, 2012

S.Y.U.K.U.R.

Kekadang life works in mysterious ways. Lepas aku blah frm NGO yg aku terlibat selama 3 tahun, aku rasa macam arah journey aku ni dah berubah sama sekali.

Pada mulanya, aku main redah ajer, bak kata pepatah oghang putih, "Going For Broke". Which means aku redha ngan apa yg bakal berlaku.

Alhamdullillah, semua berjalan ngan lancar and Allah telah mempermudahkan segala persiapan aku dalan arah perjalan anjakan paradigma aku. Sekarang dah hampir 3 bulan studio aku beroperasi dan semua berjalan seperti yang telah di rancang.

Namun, sebagaiman yang kita ketahui langit tidak selalu cerah, Dalam Dia mempermudahkan segalanya, Dia juga akan sentiasa menguji kita untuk memastikan kita tidak membuat sesuatu yang bole menyebabkan kita tersimpang jauh. Jesteru itu, aku harus meluahkan rasa syukur ke hadrat Illahi atas limpah kurnia yang telah di curahkan pada aku dan sahabat2 aku.

So, kita senantiasa harus redha dan sykur atas apa yang berlaku.

AMIN ....

No comments:

Post a Comment