Thursday, January 5, 2012

Ceritera Baru 2012

Bingung gak kepala aku nak kene fikirkan ni. Story board baru yang bakal mewarnai blog kesayangan aku ini.

Haritu, aku dah plan nak tulis about something yang tak klise, tapi interesting enough for my followers to read. Ada jugak terfikir nak sambung aje ceritera Jiwang Karat tu. (macam yang dalam TV tu; musim kedua, hehehehe)

Atau aku boleh explore dgn lebih mendalam cerita Chombi aku yang dalam hiatus sekarang ni. Ceritera Kisah Lalu Berlabuh Di Hati pun exciting jugak tapi kang janda aku pulak membebel. Dia kata cerita tu berat sebelah. Ye ler kan, penulis mesti nak ambarkan yang dia "D BEST" and ex aku adalah punca segalanya. Kannnnn........ (but to be fair, dua2 pun salah coz masa tu kan dua2 masih muda remaja, so kematangan dalam hidup tu amat cetek sekali.)

Ada gak terfikir nak buat ceritera bertajuk "Di Gamit Memori" tapi bila tengok 2 balik, macam tak cukup strong pulak storyline dia. Apa pun ceritera yang bakal menjelma, ianya pasti selari dengan tajuk blog aku ini, "D Journey Thru My Eyes".

So korang, waiting waiting ler okay. Akan muncul tidak lama lagi ceritera baru, hasil luahan dari hati dan minda seorang insan yang bernama Azad Dino Khalid atau nama penuh ikut IC ............................
korang tak payah tahu ler...... Hehehe ......





No comments:

Post a Comment