Thursday, August 18, 2011

Aq Glam Sekejap

Semalam aku masuk TV wei !!!!!

Dapat jemputan as guest on the BizMalaysia program on RTM1 at 5:30 pm.

Nervous?

Teramat sangat. Aku pun tak tahu mengapa kerana sebelum ini pun aku pernah d interview. Maybe kot sebab aku tak dapat nikotin untuk mententeramkan nerves aku sebelum program bermula.

Lagipun, salah aku sendiri jugak kerana tak buat enough preparation.  Inilah akibatnya kalau kita ambik jalan mudah. Walaupun assignment tu senang tapi amat sukar sekali untuk melaksanakannya.

Siapa sangka Dino boleh gugup. Bukan setakat gugup tapi gugup di hadapan semua rakyat Malaysia yang menonton rancangan itu.

Sampaikan komen2 yang aku dapat semua kata benda yang sama.

"Bro, why are U so stiff?"

"Muka abang nampak macam takut2."

I guess what they say in showbiz is true. If you are so worried about how you are performing, 9 out of ten will result in U SUCK !!!

As a lesson, I would need to be more relax and try enjoy the moment while I can.

Eh Eh, napa lak tetibe aku cakap Amerika? hehehehe




6 comments: