Wednesday, April 10, 2013

WARGA KEJE EYESTUDIO 2013

After all the turbulance, finally, EyeStudio dah reda ngan segala pergolakan and dugaan yang melanda.

Ni dia senarai warga keje EYESTUDIO terkini ......

 
Insyallah , rezeki akan bertambah dah semua EyeStudio team dapat pertingkatkan prestasi dan cretiviti masing masing (ayat RTM sangat ....... hehehehehe)
 
Ini of koz laa aku, teraju utama studio
merangkap pegawai pentadbiran.....
 




 
Ni lak business partner baru aku ....
Nurshahdan Ehsan
Juga kendalikan bahagian Operation ...
bahagian operasi taw, bukan pembedahan lakk ... hehehehe





Ni Pegawai Pemasaran
Bab jual jual ni, dia ler yang handle
Aftha Yusha (very der Jawa )



Ni lak photographer team aku.
Chief dia : Hafeez .....
Cheeky at times but hasil keje
very der BOOM !!!







Bahagian Creative Design lak,
Chief dia pompuan ....
Siti Nadzirah @ Nad
Asal Jepun, katanya ..... X caya g check kat FB dia ... hehehe



 
 
Cinematography lak
si Azuhar Ashram @ Ash yg kendalikan
Dia ni CEO company lain tapi ada collaboration laaa ngan
EyeStudio ....
asal Klate ..... talented & creative



 
Walaupun mereka ni semua dalam bahagian2 berlainan, tapi semua mereka memang very talented and creative. Aku bersyukur sangat Allah telah pertemukan aku ngan mereka semua.
Bukan setakat itu, tapi bole multi-tasking lagi.
 
Kepada semua team EyeStudio,
jom kita sama sama MENUJU PUNCAK !!!!!! kejayaan, insyallah.
 
 

4 comments:

  1. Aizul dah left the studio. Dia buat business boutique sekarang with his future wife, Lynda Roslan

    ReplyDelete
  2. teringin nk join team eyestudio ://

    ReplyDelete