Tuesday, April 9, 2013

EyeStudio Latest ......

Mesti lama jugak korang tak dengar cerite pasal EyeStudio kannn......

Banyak giler yang telah berlaku. Semua yang berlaku adalah atas takdir yang maha Esa.

Business partner aku, Aizul Marcello dah move on. Dia dah left to set-up business ngan future wife dia, the ever gorgeous Lynda Roslan. Aku dengar he is doing well jugak. Not surprising though.
Aku wish him and Lynda all the best.

Bye bye bzness partner .....
All der best !!!


Mulanya aku risau jugak camner nak teruskan journey aku ni, tapi Alhamdullillah, Allah telah pertemukan aku dengan seorang lagi photographer yang berpengalaman. Ada experience bekerja ngan National Geography Asia, Nurshahdan Mohd Ehsan or better known as Adan.

 
 
 
Business wise pulak, Alhamdullillah, EyeStudio sales dah pick-up and not just that tapi pihak studio dah dapat some high profile job. Kudos to all EyeStudio team.
 
 
Antara high profile job EyeStudio,
 
 


 
 
Kalau korang nak tahu sape d belakang tabir EyeStudio sekarang, nantikan info terbaru k ....
 
 
bye bye bye .......
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment