Tuesday, April 9, 2013

Seoul Sista ........ Part 1

Lama jugak aku menyepi dalam dunia jalan2 atas angin ni. Last skali aku travel p Phuket, Siam. Bukan p holiday yer, tapi p atas dasar kerja. (kerja laa sangat kan kat Phuket tu .... hehehehehe)

So after hampir setahun setengah hiatus, aku dapat peluang travel semula. Kali ni aku dapat p KOREA !!!! ...... Dah lama aku nak p sana tapi tak kesampaian sampai kini. Again, aku p atas dasar keje.

Biaseler stylo aku, sambil menyelam minum air lerrr .....


Seoul welcoming aku .....
Ni aku tak taw apa tapi LUCAH giler .....
Cam "anu" ngan telur tapi sebelah jerr ....
Har har Har




Cuaca masa aku smpai around 15 C, sejuk tapi best sngt .... Tak lerr sejuk sngt but nyaman pala otak aku.

Sampai jer, host aku kat Seoul trus bawak kitorang g makan makanan halal and guess what?

INDIAN FOOD !!!!!!!!   OMG !!!!!!

Bedal ajer ler since orang bayar kannn, takkan nak complain pulak.



Lupe lak aku nak story earlier. Kali ni aku tak g sorang, aku g ngan Syariah Officer , Dhaliff nama nye, orang Perok. Walaupun Syariah officer tapi rugged, so tek ler boring sangat ....


Okay la, nanti aku sambung story aku lagi psal Korea .... Best sngt !!!



 

No comments:

Post a Comment