Tuesday, June 11, 2013

JOM Kita clearkan sawang2 .......

Tu diaaaaa.

Tak taw laa nak habaq apa kat hangpa semua. Punya la lama aku x update blog kesayangan aku ni.

Reason?

Kalau aku bagi jawapan klise, standard laa  BUSY .....

Betoi !!! Memang aku busy tahap gaban

Tapi kalau tu saja reason, aku rasa mesti hangpa tak percaya naaa ......

Besa laaaa, bila busy, mai la pulak malaih bile ada masa free .... hehehehehehe

Nak tokok tambah lagi, otak lak jadi cam blur blur .... kosong jaaaa ....

Neway, bulan Jun ni aku nekad abis nak update balik coz banyak yang aku nak kongsi ngan pembaca setia mahupun sape2 yang singgah kat blog DJTME niiii.

Paling koman pon, aku cuba update at least 10 postings per month.

So there. I've said it.

So kome semua, sabo2 yer. Sikit jer lagi teman gerenti update punye ....

CHOW CHIN CHOW .....

No comments:

Post a Comment