Wednesday, October 3, 2012

Sinaran Mentari Di Hujung Ufuk ..... ep 4


Memang amazing bila aku lihat di sekeliling studio itu. Semua dindingnya di saluti dengan cermin. Walau ke arah mana aku memandang, refleksi aku kembali memandang ke arah aku kembali. Mujurlah jugak muka aku ni jenis yang boleh cari makan, kalau tak mau cermin tu semua retak seribu.

“Well, don’t just stand there Dxxx, have a sit. Wanna something to drink?” pelawa J****.

“Here, why don’t you make yourself cozy right here?” sambung J**** lagi sambil menepuk kerusi sofa supaya aku duduk di sebelahnya.

Pada mulanya, aku teragak agak sikit, tetapi apabila aku memikirkan nya semula, persetankan rasa gemuruh aku ini. Lalu aku pun melabuhkan badan bersebelahan dengan J****.

“So, this is where you work eh.” aku memulakan perbualan kosong.

“You got that right.” jawab J**** ringkas.

“What do you do here exactly?” tanya aku lagi kerana ingin mengetahui lebih lanjut mengenai J****.

“I dance. Dancing is my passion. It gives me the equilibrium in my brain when I dance. And not to forget, the adrenalin rush is superb.” terang J**** dengan penuh minat.

Patutler aku tengok betis dia bermuscle giler. Memang mantap lerr.

“I bet you have some suave moves up your sleeves.” kata aku sambil ketawa.

“Hahahahaha …. Who knows I might just surprise you tonight with my moves?”  jawab J**** sambil meletakkan tangannya di peha aku.

Berderau jugak darah aku ketika itu. Terus jantung aku bergetar dengan kencang. Fikiran aku pulak jadi tak keruan.

Aku hanya berdiam diri tanpa sepatah kata.

Makin aku diam makin nakal tangan J****. Di usap usap nya peha aku hingga ia tiba hampir dengan kawasan larangan. Tiba tiba J**** berhenti.

“You wanna me to go on?” Tanya nya dengan manja.

Sambil menelan air liur, aku jadi kaku bagai sebuah patung cendana. Tidak dapat berkata kata walaupun di cuba mengeluarkan suara.

J**** menjadi semakin berani.  Dengan sekali genggaman, dia meramas ramas harta yang paling berharga buat aku. Aku cuba menolak tetapi rasa nikmat yang aku rasakan pada waktu itu mempengaruhi akal dan fikiran aku lalu aku biarkan sahaja J**** membuat sesuka hati nya pada aku.

Dia menjadi lebih rakus membuatkan aku lemas dibuai nafsu dan hanyut bagai berada di alam kayangan.

Sambil aku menikmati nikmat bagaikan badai menghempas pantai, tiba tiba …….

DOOM!!! DOOM !!!! DOOM !!!!

Bunyi sekuat kuatnya datang dari arah pintu utama studio.

Tersentak kami berdua.

“What the hell?” terdengar rungutan J**** sambil dia bangun menuju ke arah pintu.

Belum sempat J**** membuka pintu, tiba tiba pintu terbuka luas dek tendangan kuat dari luar.

Aku terus bangun dan tercengang melihat apa yang terjadi…

“OH SHIT !!!!!!!!!”

…….bersambung ……..

No comments:

Post a Comment