Thursday, September 20, 2012

Tak Aku Sangka Ianya Terjadi Pada Kita .....

Aku tau yang ko dah sakit sekian lama walaupun kau cuba sembunyikan dari diri aku ini. Kuasa Allah yang maha besar telah memberi petanda pada diri aku ini tanda tanda kau sedang sengsara buat masa ini.
 
Ingatkah lagi pada perjanjian kita suatu ketika dahulu? Walaupun kita tidak bersama lagi, namun kita pernah berjanji akan menjaga satu sama lain ketika di perlukan. Aku masih berpegang pada janji kita itu.
 
Aku tahu senang buat diri aku untuk menyuruh kau beristigfar dan menerima segala ujian dari Nya. Namun diri yang menanggung sahaja yang dapat merasakan keperitan yang di lalui.
 
Aku berharap sangat kau memberi ruang walaupun sedikit untuk ita sama sama manempuhi segala cabaran yang bakal lalui dalam arah perjalanan kita ini.
 
Aku masih sayangkan kau dengan sepenuh hati walaupun di antara kita sudah tiada jodoh. I want U to know that I will always be there for U no matter what happens.
 
Zarr, tabahkan hati kau dan insyAllah kesakitan dan keperitan yang kau tempuhi sekarang bakal berlalu pergi bagai air sungai lesu mengalir.
 
Aku akan sentiasa doakan kau akan sembuh dari segala yang kau lalui ini. Itu janji aku pada kau. Remember, our love will always flourish forever till the day we leave this world ......

No comments:

Post a Comment