Saturday, September 29, 2012

Lama betul kannnnn !!!!!!

Lately, aku asyik bz memanjang; sampai x sempat nak update or berkarya.  I guess aku kene ler curik masa yg ada tuk menyambung semular hobi seni aku niiiii.

Semenjak dua menjak ni pon, creativity otak aku pon agak terhad. Dok asyik belek nombor jerrr dari pagi smpai petang, balance tak balance ke, issue cheque laaa dan macam2 lagi yg melibatkan nombor.

Ni 2012 dah hampir tamat and 2013 bakal menjelma, so aku ingat nak pasang niat so aku bole berkarya at least 15 postings per month. Aku kene disiplinkan diri so creativity aku tak terbantut.

Bukannya apa, kekadang tu mental block suka dok menyinggah kat pala otak au niiii



Neway, aku nak ucapkan pada semua reader blog aku BIG BIG BIG Thank You kerna korang selama ini menyokong dedahan hati naluri aku ini.

So, korang nantikan okay apa2 yg terkini dari aku sendiri mahupun studio aku, EyeStudio Photography .....

No comments:

Post a Comment