Friday, August 31, 2012

SYAWAL 2012

Pejam celik pejam celik, satu Syawal dah pun 11 hari berlalu. Sekejap jer masa berdetik pergi meninggalkan kita dengan seribu satu kenangan.

Syawal tahun ni agak bermakna sikit buat diri aku ini.

1st : Syawal ini mengajar aku erti kesederhanaan. Disebabkan kengkangan kewangan yg aku alami, so aku sambut Aidil Fitri kali ni secara simple. Namun begitu, kemeriahan nya lebih dari tahun tahun yg sudah. Amazing kan kalau kita fikirkan balik. Walaupun kita miskin wang ringgit, namun hati ini tetap tenang dan dapat bergembira di samping keluarga.

2nd : Tahun ini jugak semua saudara aku balik beraya di rumah bonda. Cuba korang imagine, tahun ini wat pertama kali malam raya begitu meriah dengan ketawa and senda gurauan sesama adik beradik aku sambil anak2 buah aku bermain sesama mereka. Bab gaduh ad nak tunjuk terrer tu biasa ler kan.....

3rd: Also buat pertama kali, anak aku yg berada di perantauan email aku dulu coz nak ucapkan Selamat hari Raya. Sebak sekejap aku di buatnya. elalunya, aku yg telefon or email. Cuma nak rasa duit raya anak aku tu belum lagi laaa kot. Insyallah panjang umur, dapat la aku rasa nanti .....










Tahun ni jugak kitorang semua decide nak amek family pic kat EyeStudio coz tiap tiap tahun asyik background tu jerrr ....



 Akak aku pulak raya kat Muar dulu. Raya ke tiga baru dia sampai. Tapi tak pe, coz bzness partner aku kan terrer IT, nanti aku soh dia super impose the whole family ......

 
 
Dah penat amek full family, individual family pics pun kene snap snap jugak ....

 

 

 

So, to all SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR & BATIN (kalau ada lerrrr ...)

No comments:

Post a Comment