Thursday, August 16, 2012

Ada Cahaya D Ujung Tunnel

Lama sungguh aku rehat menulis. Ada gak dekat sebulan. Bukannya apa, ngan keje banyak kat studio and bulan Ramadan, so aktiviti aku agak full jugak laaa.

Dri sudut bzness lak, agak slow tapi Alhamdullillah dapat lah jugak catch-up ngan tugas2 tertunggak. Great job to all EyeStudions, Aizul Marcello (bzness partner aku yg sempoi), Zul Fiqri, Majdiah and Zureen (staff aku yg owesome2 tuuu), semua editing and deliveries of album dah selesai.

Walaupun ada kalanya serabut serabut serabut sampai tahap mental, aku kira ini ujian yg Allah kasik kat aku dalam menghadapi segala rintangan yg mendatang


Apapun, aku rasa memang ada hikmah di sebalik apa yg terjadi. Segala yg berlaku membuatkan aku berfikir panjang and memberi ruang untuk aku menilai kembali segalayg aku buat agar aku tidak terjerumus di landasan yg menyimpang. Ia juga mengajar aku erti kesusahan and insyAllah ia aan menguatkan semangat aku yg tetibe menjadi pudar secara tiba tiba.

Syawal bakal menjelma beberapa hari lagi. Maybe aku tidak semewah tahun tahun yg lalu, namun hati aku somehow lebih tenang dalam menghadapi kesukaran yg melanda.

Dalam kita semua menghadapi hari lebaran yg bakal muncul, harus kita semua beringat yg setiap dari kita, walau macam mana susah sekali pun, masih ada insan yg lebih teruk dari kita, And because of that, aku bersyukur ke hadrat Illahi atas segala rahmat yg di limpahi oleh Nya dan aku berjanji akan cuba dan berusaha agar kejayaan yg pernah aku kecapi akan di kecapi semula, insyAllah.

Dengan itu, aku ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan kepada semua sahabat, rakan, ahli keluarga mahupun seteru aku,

                                                           SALAM AIDIL FITRI
                                                       MAAF ZAHIR DAN BATIN



Marilah kita sama sama sambut Aidil Fitri dalam kesederhanaan ...........

No comments:

Post a Comment