Monday, November 7, 2011

Bila Hati Aq Berkata - kata

Apakah akan terjadi bila "trust" sudah tiada lagi. Walaupun pada zahirnya, ungkapan "I trust U" sering diluahkan, namun jauh d sudut hati, ianya adalah sebaliknya. Bagaimana kah sesuatu relationship itu dapat atau harus d teruskan d mana akan kerap timbul syak wasangka dan juga assumption demi assumption bakal d rumuskan dan ianya akan menjadi satu kesimpulan akhirnya.

Malas sungguh aq hendak memikirkan semua ini kerana segala energy aq harus d salurkan pada set-up studio aq wat masa sekarang. Tiada masa untuk aq memikirkan segala negative vibes yang cuba melanda diri aq ini.

Namun gitu, aq tidak dapat menafikan yg the negative energy will always try to discourage and disrupt aq. For that, aq perlu b stronger than usual tuk menepis segala musibah yang bakal melanda.

Azad Dino is known as a fighter and will always be no matter what may comes aorund. Failure has never been an option but the pain will always b there as we all know it involves hati and perasaan.
So aq anggap ini semua sebagai dugaan dari Allah yang maha Esa as sebagai umatNya, ia akan menjadi kita lebih kuat and more fokus.

Apa yang aq bole buat ialah berdoa kepadaNya agar d permudahkan segala perjalanan dan planning aq ini. Dan jugak aq harus lebih berhati hati agar aq tidak mudah melatah dan memusnahkan segala perancangan yang telah d atur.

Sebagai seorang manusia yang senantiasa melakukan kesilapan, aq tak mungkin dapat lari dari melakukan kesilapan itu, tapi aq akan cuba ngan kederat yang ada pada diri aq ini agar dapat aq jalankan amanah dan tugas yang d berikan, insyAllah.


1 comment: