Monday, August 5, 2013

Raya Yang Pilu .....

Tahun 2013 ini akan menjadi Aidil Fitri yang pertama tanpa penyokong dan supporter kuat aku.

Perginya dia buat selama lamanya memenuhi jemputan dari Allah yang maha Esa.

Rasa pelik dan jangkal pasti tersemat di sanubari ini.

Kerna tiada lagi gurau dan tawa yang sentiasa memenuhi ruang udara aku.


Aku redha ngan segala yang terjadi

Hikmah yang di limpahkan dek tragedi yang melanda

Membuat aku semakin dekat dengan Nya

Dan sentiasa menanti untuk tempuhi segala dugaan dan rahmat yang mendatang.




Moga roh nya di cucuri rahmat

dan di tempatkan di kalangan orang oarng yang beriman.

Sekalung Al-Fatihah aku hulurkan

Buat teman sejati aku dulu, kini dan selamanya.



I'll miss U forever ... my one and true love


Allahyarham Zarina binti Mokhtar









2 comments:

  1. Alfatihah... selamat hari raya Dino...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you D. Selamat Hari raya Aidil Fitri buat D and famili

      Delete