Sunday, January 20, 2013

2013 Bakal Mewarnai Journey Aku Ngan Lebih Mantap ....

Hari ini dah 20 hari kita memasuki tahun 2013.

2012 telah membawa seribu satu kenangan dan akan sentiasa abadi dalam sanubari aku.

Kehilangan "Ayang Buah Hati" setelah sekian lama kasih berpaut banyak mengajar aku to be more appreciative dan not taking anyone for granted.

Kesengsaraan yg di hadapi oleh ibu kepada anak2 aku lak banyak mengingati aku akan segala yg telah kita lakukan di masa lampau dan harus beringat bahawa segala yg terjadi pasti ada hikmah di sebaliknya.

Bzness aku pulak mengalami pasang surut di mana aku harus sedar bahawa segala rezeki yg kita kecapi adalah ketentuan Allah yg maha esa. Aku harus bersyukur atas segalanya kerana kesusahan yg aku hadapi mangajar aku supaya lebih berhati hati dalam menjalani perniagaan aku ini. Juga aku sedar siapa sebenarnya sahabat dan siapa sebenarnya lawan.

Soooooo ...... 2013 aku kene lebih CARGAS !!! lebih INNOVATIF !!! lebih FOKUS !!! dan kesimpulannya, lebih SEGALANYA !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment