Sunday, February 26, 2012

EyeStudio ...... Warga Keje Update

Tanggal 29 hb Februari ni, genap lah 5 bulan EyeStudio beroperasi. Alhamdullillah, semuanya berjalan ngan lancar. Sales belum smpai tahap optima tapi masih dalam proses menuju puncak !!!!

Setakat ini EyeStudio dah participate dalam 2 exhibition, 1st kat Mid Valley (Nov 2011) and 2nd kat Kuantan Parade (Feb 2012). Insyallah kami akan berada di PICC bulan April ini. Nantikan update dari kami mengenai promosi yang bakal diadakan nanti. (Gerenti gempaq punya coz kami sedang develop satu package yang unik dan tersendiri .....

Apapun, sebagaimana organisasi yang lain, warga keje EyeStudio bertukar selalu. Ada yang decided untuk mengundurkan diri dan ada jugak yang diundurkan atas sebab2 tersendiri. Neway, EyeStudio menghargai segala contribution oleh mereka dan berharap agar mereka berjaya dalam apa bidang yang mereka ceburi.

Pihak EyeStudio ingin mengalu alukan ketibaan ahli ahli baru

Ni Jazz, our Artistic Design Associate
Kalau ada yang masuk, mesti ada yang keluar, so kami ingin mengucpkan Bye Bye and All D Best kepada Associate Associate kami yang ingin mengembangkan sayap mereka di tempat lain.

Our MIS/IT Associate will be concentrating
more at his full time employment.

Iriene will be furthering her studies

Aida has decided to pursue other
employment
Ratu will be
focusing more on her
other activities

Madi is now a free lance photographer elsewhere

Taq has left to a destination unannounced.

Sekali lagi, All D best U guys and be successful !!!! And to the newcomer, we wish you WELCOME ....

No comments:

Post a Comment